Monday 30 December 2013

[PENGUMUMAN KHAS] Jadi Milikku? Contest

Ehem,

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)

Kat sini saya nak buat satu pengumuman penting *ceh, penting sangat*


Macam yang anda tahu, mini novel saya, Jadi Milikku? bakal diterbitkan dan insyaAllah akan diterbitkan pada bulan Januari 2014. Oleh itu saya nak buat satu contest yang senang lagi simple. Haha!

Buat peminat Mika-Dhiya-Faris, anda nak buku Jadi Milikku? secara percuma lengkap dengan tandatangan penulis dan hadiah misteri? 
Kalau nak, sila jawab soalan yang senang di dalam gambar bawah ini:


Anda boleh dm jawapan anda ke Twitter saya, https://twitter.com/najwaulfah atau kalau kat kotak search tu cari tweethandle ni @najwaulfah

ATAU

Anda boleh pm saya di Facebook Page saya, 
https://www.facebook.com/NajwaUlfah atau kalau kat kotak search cari nama ni, 'NajwaUlfah'. 

Pemenang akan dipilih berdasarkan jawapan yang paling tepat atau yang hampir tepat. 

Tarikh tutup penyertaan adalah pada 16 Januari 2014 *hari last exam, weehoo*. 

Terbuka pada semua peringkat umur dan jantina kecuali dari pihak penerbitan. Haha!

Selamat mencuba :)

p/s: jangan tanya pasal Koji dan Dania tau. Saya tengah final, kekeke. Nanti dah habis baru kita hapdate ek :) And yes, kalau anda kenal Mika, mesti awak boleh jawab :)

No comments:

Post a Comment